poniedziałek, 16 maja 2011

Jak powiększać listę adresową i zarabiać więcej pieniędzy?

Co zrobić by nasza lista adresowa rosła szybko i przynosiła wymierne rezultaty?
Wiele osób zajmujących się e-biznesem pokazuje nam, że podstawą sukcesu w dowolnej branży, w dowolnej sprzedaży jest posiadanie żywej i przynoszącej dochody listy mailingowej. Dlatego teraz chcę Ci pokazać kilka najskuteczniejszych metod budowania takiej listy.

Listę adresową możemy budować nie wydając żadnych pieniędzy albo
dokładając trochę do tego biznesu i osiągając lepsze efekty. Najważniejsze jest jednak to by lista była budowana w grupie docelowej. Czyli musi być dokładnie skierowana do ludzi interesujących się Twoją tematyką i skłonnych zapłacić za wiedzę, którą im przekażesz.


Płatny mailing
Jednym z najszybszych sposobów zbudowania listy adresowej jest zakupienie na allegro Mailingu reklamowego. W tym celu wchodzimy na wspomniany portal aukcyjny i wpisujemy hasło mailing. Ceny takich usług wahają się w granicach od 20 zł nawet do 300 zł. A znalezienie najlepszej opcji to kwestia wyszukania wśród usługodawców tego dostawcy, który gwarantuje targetowanie albo pokazuje grupę docelową swojego mailingu, który swoją kampanie prowadzi w ramach swojej bazy, na autoresponderze oraz jest już sprawdzony przez innych internatów. Nikt z nas już nie czyta i nawet nie otwiera spamu czy wiadomości typu: zgodnie z ustawą o świadczeniu usług elektronicznych zwracamy się z zapytaniem…
dlatego musisz poświęcić dobrych kilka chwil by by pieniądze nie były stracone. Tu zasadą wcale nie jest więcej za mniej, bo ta zasada może Cię zwieść. Tu warto dać parę złotych więcej by trafić do właściwej grupy niż wydać mało a do nikogo nie trafić.

Zaproponuj współpracę ekspertowi

Warto znaleźć kilku ekspertów z dziedziny pokrewnej i zaproponować im, że zrobisz specjalny darmowy produkt dla ich listy w zamian za poinformowanie tej listy o Twoim squeeze page. Każdy z nas, nawet często podświadomie kieruje się zasadą wzajemności – jeżeli Ty mi coś dałeś to i ja będę zobowiązany. Im więcej dasz takiemu partnerowi tym większej możesz się spodziewać wdzięczności.

Wielokrotny autoresponder na allegro?!
Bardzo ciekawa metoda, jak do tej pory mało, kto wpadł na tą metodę i co najważniejsze jeszcze allegro jej nie zablokowało. Wystawiasz na aukcji za 1 zł swój, darmowy do tej pory poradnik. W opisie całej aukcji umieszczasz np. taki tekst: Zobacz produkt zanim za niego zapłacisz! pod którym umieszczasz link do swojej strony przechwytującej.
Uczestnik aukcji ma dwie możliwości albo kupi od Ciebie za 1 zł Twój poradnik i w ten sposób będziesz mógł się z nim kontaktować przez dane z allegro albo wejdzie bezpośrednio na stronę i zostawi Ci swój adres do Twojego autorespondera.

Szkolenie (webinar) z formularzem zapisu na listę
Pierwsza metoda – prostsza: organizujesz webinar, czyli darmowe szkolenie z danego tematu i pod koniec mówisz ludziom, że jeżeli chcą otrzymać nagranie z tego szkolenia i inne wartościowe materiały dotyczące tego tematu to muszą wejść na stronę… (tu podajesz swój adres squeeze page). Oczywiście nie zapomnij tu poprosić uczestników szkolenie by podali tą wiadomość innym swoim znajomym.

Druga metoda jest już bardziej skąplikowana albo może nie tyle skąplikowana, co wymagająca innych rozwiązań technicznych. Istnieją programy do webinarów, które wysyłają każdemu uczestnikowi specjalnie wygenerowany link i ewentualnie hasło do konferencji. Chcąc uczestniczyć w danym wydarzeniu musisz podać swojego maila, czasami imię, czasami inne dane. Rozwiązanie stosowane raczej przez doświadczonych marketerów ze względu chociażby ze względu na cenę takiego pokoju konferencyjnego.

Umieść formularz zapisu w możliwie wielu miejscach

Na wszystkich Twoich stronach związanych z danym tematem, na Twoim blogu, na Twoim fan page oraz w Twoich opisach na portalach społecznościowych warto umieści formularz zapisu. Nie zawsze się to udaje gdyż np. facebook blokuje takie działania. W takim przypadku należy fan page ustawić tak by osoba wchodząca po raz pierwszy została przekierowana na stworzoną przez Ciebie stronę powitania, która to zachęca do dwóch czynności: pierwsza to kliknięcie LUBIĘ TO a druga to odwiedzenie twojego squeeze page.

Reklama w Google Adwords
Rzecz ostatnio wręcz niemożliwa do wykonania ze względu na zaostrzone przepisy googla. Jak to obejść? Wystarczy stworzyć stronę, która wygląda tak samo jak docelowa strona squeeze page z tym wwyjątkiem, że zamiast formularza zapisu jest link do właściwej strony z tymże formularzem zapisu. Taką „przed squeeze page” najlepiej stworzyć w skrypcie word presa lub umieścić na osobnym, specjalnie w tym celu stworzonym blogu. Dzięki temu zabiegowi skrypty googla nie będą (przynajmniej na razie) blokować nam tej kampanii.

Kolejne i skuteczne metody budowania list adresowej znajdziesz tu

Ostatnia metoda jest bardzo prosta i skuteczna:
poproś swoich subskrybentów by zaprosili swoich znajomych na Twoją listę.

Na koniec proszę Cię napisz mi jak u Ciebie sprawdzają się te metody albo może masz jeszcze jakieś inne sprawdzone już metody budowania listy adresowej.


Zapraszam Cię do zapoznania z darmowym poradnikiem, z którego dowiesz się jak rozwijać biznes przez Internet. Aby się zapisać na ten darmowy poradnik wprowadź poniżej swoje imię i adres Mail.

Imię:
Adres email:

2 komentarze:

  1. Teraz doszła kolejna metoda rozbudowy listy, w dodatku darmowa :)
    Korejestracja - mistrzostwo świata. 80 subskrybentów w 48 godzin za darmo :)
    Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  2. 54 yr old Statistician IV Shane Rowbrey, hailing from Longueuil enjoys watching movies like Cold Turkey and Nordic skating. Took a trip to Historic Centre (Old Town) of Tallinn and drives a Boxster. dlaczego nie sprobowac tutaj

    OdpowiedzUsuń