czwartek, 13 stycznia 2011

Nowe produkty/narzędzia do promocji!

oraz gotowe Fan Page.


Właśnie przed chwilką na naszym sklepie pojawiły się nowe produkty.
Tym razem to wyjątkowe produkty, bo to zapowiadane narzędzia do promocji.


Pojawiły się banery do umieszczenia na Facebooku

oraz gotowe Fan Page




Każdy, kto wykupi sobie taki baner lub cały profil w ciągu 24 h od opłacenia zamówienia otrzyma wybrany wariant ze swoim nazwiskiem i adresem sklepu oraz dokładną instrukcją jak to zainstalować.

Jak korzystać z tych narzędzi?


Facebook jest tak zorganizowany by można było na nim znaleźć rozrywkę, przyjaciół, ale też budować swoją markę a szczególnie budować listę kontaktów, co jest niezbędne w nowoczesnym internetowym środowisku. Dlatego też na Facebooku znajdziesz dwa profile prywatny oraz komercyjny.
Na profilu prywatnym warto pisać o sobie i swoim życiu i tam też zdobywać znajomych, znajomych nie wolno (może zbyt wielkie słowo, ale na pewno jest to bardzo nie eleganckie) umieszczać reklam.
Natomiast Fan Page jest stworzone właśnie z myślą o reklamowaniu i pokazywaniu swojej firmy czy swoich usług i produktów. Każdy, kto ma swoją Fan Page może zapraszać swoich znajomych do tego by lubili jego profil firmowy.
I tu mamy pierwszą znaczącą i widoczna różnicę między profilem prywatnym a komercyjnym: Na profilu prywatnym możesz dodawać znajomych a na fan page możesz jedynie zaznaczyć LUBIĘ TO.

Jak zdobywać fanów na profilu komercyjnym?

Przechodzimy na nasz profil komercyjny, po lewej stronie pod zdjęciem profilowym znajdziesz ZAPROPONUJ ZNAJOMYM,
otworzy się okienko, w którym znajdziesz zdjęcia wszystkich znajomych jakich masz na profilu prywatnym. Zdjęcia podświetlone to osoby, którym możesz proponować swoją stronę a zdjęcia przyciemnione to osoby, które już LUBIĄ twoją stronę.
Wybierasz pojedynczo zdjęcia i zaznaczasz, komu chcesz zaproponować obejrzenie Twojej strony.
Możesz dodać wiadomość prywatną i następnie daj WYŚLIJ ZAPROSZENIE.


Kolejnym sposobem zdobycia fanów jest umieszczenie na tabliczce pod zdjęciem profilowym zachęty do przekazania informacji o tej stronie innym.
Można to zrobić jakimś ciekawym, twórczym tekstem np. Dobra Informacja godna jest polecenia – dlatego proszę poleć tę stronę swoim znajomym. Albo teki tekst: Twoje życie może się zmienić dzięki informacją zawartym na tej stronie – Poleć tę stronę znajomym, zapewne oni też chcą coś zmienić w życiu.

Dzisiaj Facebook jest najpotężniejszym narzędziem marketingowym, dlatego nie możesz sobie pozwolić na to by nie posiadać profesjonalnego Fan Page.
Współpracując z nami otrzymujesz profesjonalnie przygotowane narzędzie, jakim jest Fan Page.


Napisz też w komentarzu co sądzisz o tym naszym nowym sposobie docierania do nowych współpracowników.


wtorek, 11 stycznia 2011

Dzieje się – trzy miesiące za nami!

Działamy zaledwie 3 miesiące, a już możemy się pochwalić:

- ponad 600 czynnych dystrybutorów

- 5 kierowników regionalnych, w tym 2 w strukturze w której i ja jestem (warunek do awansu: dwóch kierowników zespołu + 5000 pkt w danym miesiącu)

- raz na dwa tygodnie wprowadzona nowa grupa produktów (obecnie 12 rodzajów produktów i w każdym przynajmniej 6 zapachów)

- dwa biura w kraju, a w ciągu najbliższego miesiąca biura regionalne w większych miastach kraju oraz za granicami kraju

- regularnie prowadzone szkolenie stacjonarne oraz szkolenia online

- regularnie prowadzone webinary dla zainteresowanych, zawsze w środę o 20.00 pod adresem: http://www.gvolive.com/conference,aromagroup

- profesjonalna strona fan page na facebooku: http://www.facebook/aromagroup.eu

- banery animowane i stateczne dla każdego dystrybutora

- profesjonalny katalog produktów oraz profesjonalne wizytówki dla każdego dystrybutora

A w mojej strukturze:

- centralny autoresponder dla każdego (http://www.twojedochody.cba.pl/, aby skorzystać wystarczy w polu polecający wpisać swoje nazwisko i imię a w polu hasło wpisać swoją nazwę sklepu)
oraz zupełna nowość: budowa struktury systemem kominowym, czyli wszyscy w jednej linii.