piątek, 5 listopada 2010

Takiego autorespondera u nas nie było!

Wczoraj przeszukiwałem sieć w poszukiwaniu programu, rozwiązania umożliwiającego prowadzenie korespondencji seryjnej z partnerami biznesowymi. Do tej pory używałem w tym celu darmowego programu AnnoMail. Niestety dostawca tego programu udostępnia go teraz tylko tym, którzy mają mail na płatnym, firmowym serwerze. Nie można korzystać z tego programu mając darmowe konto pocztowe.
W poszukiwaniu nowego darmowego rozwiązania trafiłem na stronę http://www.getresponse.pl

Jest to nowy dostawca usług mailingowych na naszym rynku.

W prawdzie autorzy piszą o programie, usłudze jako o narzędziu do rozsyłania newsletterów jednak ja w nim widzę rewelacyjny autoresponder. Jak na razie jest on darmowy (do 1000 subskrynetów) od 1 grudnia powyżej te ilości osób na liście pojawią się opłaty.
Ponieważ do tej pory jako autorespondera używałem freebota i jego płatnej wersji implebota chciałbym ci pokazać kilka różnic, które rzuciły się w oczy po zaledwie kilku godzinach używania. Opiszę Ci cechy nie będę się wdawał w korzyści czy negatywy – samemu to ocenisz porównując fakty.

Freebot:

Jest przede wszystkim darmowy
Wiadomości, jakie wysyłasz mają zawsze ten sam rozmiar czcionki, rodzaj czcionki i nie masz wpływu na to jak będzie wyglądać tekst
Nieograniczona ilość wiadomości oraz subskrybentów
Możliwość zamieszczenie w tekście linków
Brak możliwości dodania załącznika
Brak możliwości wykonania mailingu – czyli wiadomości z poza kolejki zdefiniowanych Możliwość tworzenia wielkości formularza zapisu w oparciu o jeden schemat i układ graficzny
Konieczność definiowania polityki prywatności na osobnym serwerze

Implebot:

Płatny powiększony zakres freebota, dodatkowe funkcje to:
Możliwość wysłania załącznika
Możliwość zmiany wyglądu wiadomości poprzez edycję różnych czcionek, wielkości czcionek itd.
Możliwość śledzenia linków
Możliwość mailingu

A teraz to nowe rozwiązanie z Getresponse:

Do 1000 subskrynentów – darmowy
Możliwość stworzenia kilku kampanii, list adresowych
500 różnych, dowolnie modyfikowalnych kreatorów zapisu (możesz dostosować formularz zapisu do grupy docelowej, do strony, do własnych potrzeb)
Możliwość dodania do wiadomości video lub audio
Segmentacja odbiorców w ramach danej listy adresowej
Integracja z portalami społecznościowymi oraz blogami
Testy skuteczności
300 gotowych szablonów wiadomości w formacie HTML – wszystko można łatwo w nich zmieniać
Integracja z systemem gogle analitics – daje pogląd na efektywność kampanii
Gotowe ankiety dla respondentów badające zadowolenie z produktu, kampanii itd.
Możliwość wysłania wiadomości w czasie rzeczywistym lub zaplanowania daty i godziny wysyłki.
Możliwość stworzenia wiadomości w kolejce do wysyłki – jak w tradycyjnym autoresponderze
Możliwość edycji strony pojawiającej się po wypełnieniu formularza lub przekierowania na dowolną stronę.
Prosty, intuicyjny, graficzny panel administracyjny
Wszystko w naszym ojczystym języku
Możliwość dołączenie załącznika do 400 kb

Wiem, że jak kilka dni po testuję to jeszcze więcej będę mógł o tym napisać, ale dziś wiem, że nie tylko będzie to dla mnie podstawowe i jedyne narzędzie zarówno do kontaktu z partnerami w biznesie ale też zapewne przeniosę tam swoje dotychczasowe kursy i szkolenie które posiadam.

czwartek, 4 listopada 2010

Tylko dla mojej struktury!!!

Ponieważ jest nas coraz więcej i nie jestem wstanie ręcznie dodawać wszystkich adresów osób z mojej struktury do mojej książki adresowej proponuję następujące rozwiązanie:


Każdy kto chce otrzymywać ode mnie informacje o szkoleniach, o ważnych wydarzeniach w naszej strukturze jest proszony o pozostawienie mi swojego maila wypełniając formularz poniżej:

aroma GROUP

Dlaczego z nami?

Dlaczego z nami?


W ostatnim czasie na naszym rynku jak grzyby po deszczu rosną firmy mlm.

Każda z nich na początku krzyczy, że jest rewelacyjna i daje możliwości zarobienia szybkich pieniędzy. A po tym jak się ktoś do nich zapisze okazuje się, że jest jak zwykle.

Co więcej pojawili się też ludzie, którzy do tej pory niewiele osiągnęli w innych firmach a nagle robią się wielkimi liderami, tylko dlatego, że weszli do nowej firmy jako pierwsi, a w praktyce niewiele potrafią swoim ludziom zaproponować.

Ponieważ uważam, że zmiana mlm lub podjęcie współpracy z inną firmą powinno być poprzedzone wnikliwą analizą tego, co dana firma i dany lider proponuje, postanowiłem napisać kilka rzetelnych informacji o nowej firmie Aroma GROUP, z którą zdecydowałem się współpracować.


Spółka z o.o. aroma GROUP została zarejestrowana w lipcu 2010 a w ostatnich dniach września, rozpoczęła się faza 3 – czyli rejestracja dystrybutorów i sprzedaż produktów.

Aroma GROUP to połączenie tradycyjnego MLM (miesięczne kwalifikacje, plan marketingowy, szkolenia) z Programem Partnerskim (sklep partnerski, generator banerów, statystyki sklepu).

Każdy dystrybutor otrzymuje oczywiście starter zawierający piórnik z próbkami zapachów, ulotki (docelowo katalogi) produktów – czyli niezbędne rzeczy do pracy z listą znajomych oraz narzędzia do pracy w Internecie – personalizowany sklep internetowy w domenie: www.własna nazwa. aromagroup.pl. jak np. mój
calmeline_3.gif
Sklep jest obsługiwany centralnie, ale promowany przez danego dystrybutora. Jest to świetne narzędzie do sprzedaży produktów. W chwili obecnej produkty wysyłamy kurierem wiec w grę wchodzi obszar polski, ale niedługo będziemy wysyłać również za granicę.

Poza samym sklepem, w chwili obecnej mamy już dostęp banerów promujących sklep, statystyk odwiedzin sklepu, statystyk pochodzenia linków i najlepszych klientów oraz najlepiej sprzedających się produktów. To są pierwsze narzędzia dające możliwość planowania swoich akcji marketingowych w Internecie.
Kolejne narzędzia są w opracowaniu i do końca listopada będzie dostępnych kilkanaście różnych narzędzi przydatnych przy promocji i na tyle prostych w obsłudze, że każdy, kto zechce budować struktury przez Internet poradzi sobie z ich obsługą.

Jednak największym atutem naszej firmy jest innowacyjny, nowoczesny plan marketingowy.

Plan powstał w oparciu o doświadczenia ludzi pracujących w różnych mlm i tak naprawdę jest to mieszanka systemów Unilever, systemu schodkowego oraz czegoś nowego, co w połączeniu z dwoma poprzednimi zadowoli nawet zwolenników systemów binarnych.

Ten ciekawy, hybrydowy (połączenie kilku systemów) plan przewiduje zarobek z 6 poziomów sponsorowana, na 6 różnych sposobów, możliwość przepinania produktów i partnerów, a to wszystko po to by każdy, kto pracuje był uczciwie wynagradzany za swoją pracę.

Firma przeznacza 42% ceny dystrybutorskiej produktu na prowizje dla Dystrybutorów:



Pierwszym źródłem dochodów jest sprzedaż detaliczna.


Jeżeli sprzedajmy osobiście naszym znajomym to wtedy zarabiamy na narzucie 43% (nie licząc kosztów przesyłki)
Jeżeli prowadzimy sprzedaż przez sklep to mamy dwie opcje:
- klient kupuje u nas sporadycznie, jednorazowo za kwotę mniejszą niż 100 zł wiec na narzucie zarabiamy 43%
- klient kupuje u nas częściej, dzięki jednorazowemu zakupowi na kwotę wyższą niż 100 zł staje się stałym klientem i wtedy narzut wynosi 30%




Prowizja dystrybutorska to pierwsza z nowości w naszym planie. Za każdy sprzedany w strukturze starter otrzymujemy odpowiednio 1% - 5% w zależności od poziomu. W sumie firma przeznacza 14 % z każdego startera na prowizje dla dystrybutorów. Dzięki temu zabiegowi, opłaca się samemu zachęcać ludzi do współpracy, bo pierwsze pieniądze mamy zarobione już w pierwszym miesiącu.
Każdy kto „żyje z MLM”, kto działa w tym sektorze od jakiegoś czasu wiele razy doświadczał „słomianego zapału” nowy dystrybutorów, którzy przy zakupie startera mogliby nawet „góry przenosić” by potem po 3 tygodniach powiedzieć „ja się do tego nie nadaje”. Co w tedy pozostaje? Na pewno jakaś satysfakcja ale i żal a czy ktoś zapłaci za ten czas poświecony na wdrożenie nowego partnera? Raczej nie.

Poprzez prowizje dystrybutorską firma wynagrodzi cię za czas poświęcony dystrybutorowi, który nawet nie zdążył dotrwać do końca pierwszego miesiąca rozliczeniowego, co gorsza nie wypróbował produktów firmy „na własnej skórze”.

Kolejne źródła:
Prowizja kwalifikacyjna.



Za każdą kwalifikację w strukturze, czyli zakup za min 31 pkt. (37 zł brutto wydane na produkty w sklepie) otrzymujemy prowizję według zasady:

Łączny obrót struktury po za swoim obrotem 31 pkt. – otrzymujemy 5 % z obrotu na I lini
Łączny obrót struktury po za swoim obrotem 155 pkt. – otrzymujemy 5% z obrotu na I + 3% z obrotu na II linii
Łączny obrót struktury po za swoim obrotem 465 pkt. – otrzymujemy 5% z I lini+3% z II lini+2% z III linii
Dalej odpowiednio 1160 pkt., aby doliczyć z IV poziomu 2%
2320, aby doliczyć z V poziomu 1%
6075 pkt. na VI poziomie – też 1%
Prowizja kwalifikacyjna podobnie jak premia dystrybutorska ma dać Ci już na pierwszym etapie tworzenia własnych struktur wynagrodzenie za czas poświęcony „selekcji” czyli wyborze tych partnerów z którymi tak naprawdę możesz zbudować dochodową organizację. Dlatego wynagrodzenie większe jest w pierwszej linii niż w szóstej.




Nadszedł czas na premię obrotową w sumie znaną z większości firm. W premii tej liczy się cały obrót struktury, a nasza prowizja jest liczona jako różnica miedzy poziomami.

Jednak tu należy zwrócić uwagę na wspomniane przeze mnie wcześniej możliwości przepięć dystrybutora i konsekwencje tego przy naliczaniu prowizji.

W przedstawionym na zdjęciu drzewku mamy sytuację, w której dystrybutor, nazwijmy go Adam, jest na poziomie 12 %, jego ludzie mają kolejno: Ania 6%, Kasia 8% i Jurek 8%.

W tym przypadku prowizja Adama będzie liczona następująco:
Różnica miedzy Adamem a Anią: (12% - 6% = 6%x 3200 pkt) + (12% - 2% = 10%x 800pkt)

Skąd się to bierze? Ania posiada w swojej strukturze dwie osoby osobiście, zasponsorowane oraz 1 os zasponsorowaną przez Adama i przepiętą do struktury Ani (zaznaczona na czerwono)

Gdy będziemy liczyć różnicę między Adamem a Kasią to zastosujemy tradycyjny sposób przeliczania, ponieważ Kasia ma wyłącznie osoby zasponsorowane przez siebie i nie posiada osób podpiętych: 12% - 8% = 4%x 7000 pkt

W drzewie Jerzego znowu widać osoby przepięte przez Adama i dlatego tu liczymy jak w pierwszym przypadku: (12% - 8%= 4% x 4000 pkt ) + (12% - 6%= 6%x 3000 pkt)

Premia Obrotowa Adama to suma tych trzech różnic.

Przepięcia w strukturze pozwalają na tworzenie większych obrotów naszym partnerom, ale premia i awans jest nasz.

Przepięcia mają również znaczenie do awansu:
Awansować możesz spełniając dwa warunki.
Pierwszy – odpowiedni obrót punktowy
Drugi – odpowiednia ilość bezpośrednio przez siebie zasponsorowanych pozycji

• Bierny dystrybutor - rejestracja

• Czynny dystrybutor - rejestracja + pakiet startowy

• Kierownik zespołu - 31 pkt. osobistych + 1000 pkt. ob. w tym 4 bezpośrednich czynnych dystrybutorów.

• Kierownik regionalny - 31 pkt. osobistych. + 5 000 pkt. ob. w tym 2 bezpośrednich kierowników zespołu.

• Dyrektor regionalny - 31 pkt. osobistych + 15 000 pkt. ob. w tym 2 bezpośrednich kierowników regionalnych lub odpowiedniki w niższej pozycji

• Dyrektor Krajowy - 31 pkt. osobistych + 30 000 pkt. ob. w tym 2 bezpośrednich Dyrektorów Regionalnych lub odpowiedniki w niższych pozycjach

• Dyrektor Generalny - 31 pkt. Osobistych. + 60 000 pkt. ob. w tym minimum 2 bezpośrednich Dyrektorów Krajowych lub odpowiedniki w niższych pozycjach

POZYCJA, JAKĄ JUŻ OSIĄGNĄŁEŚ ZOSTAJE NA ZAWSZE ZMIENIA SIĘ TYLKO OBRÓT PUNKTOWY, KTÓRY MA WPŁYW NA WYPŁACANĄ PROWIZJĘ Z TYTUŁU FIRMOWEJ PREMII OBROTOWEJ I PENSJI RENTIERSKIEJ

W Aroma Group awansują te osoby, które same pracują, mimo iż zarabiać mogą również Ci którzy sami nie wiele robią, ale otrzymują prowizję za obrót grupy, bo mają u siebie ludzi przepiętych z I linii lidera.


Kolejne źródło dochodu, to pensja rentierska przysługująca liderowi, który wypromował w swojej strukturze dyrektora czy dyrektorów:



Ostatnie źródło to firmowa premia obrotowa przysługująca osobie która należy do jednej z lóż Vip-owskich








Plan jest tak przemyślany by każdy miał szansę szybko zarobić, a liderzy rekrutujący dużo osób nie tracili z powodu awansu ludzi z niższych poziomów.

Kolejną rzeczą niespotykana jak dotąd w innych mlm jest ogólnie rzecz ujmując produkt i grupa docelowa dla naszych produktów. Główny nurt i kierunek rozwoju firmy to produkty na bazie olejków zapachowych bądź te, które są nim nasączone przydatne jak naturalny olejek zapachowy w aromaterapi. Już dziś posiadamy olejki zapachowe, kompozycje zapachowe, naturalne olejki oraz perfumy a w ciągu najbliższych dni dodamy sole. Grupa docelowa w która uderza firma Aroma Group jest to odpowiedź na niszę na naszym rynku, do tej pory nie było mlm nastawionego na odbiorców tego typu produktów.

Jest wiele firm mlm w naszym kraju, pewnie jeszcze wiele powstanie, jednak ludzie szukają firmy, w której szybko zarobią i będą mieli stabilną strukturę. Ludzie rozpoczynający swoją przygodę z mlm szukają firmy, która daje nowatorskie rozwiązania i narzędzia ułatwiające pracę.

Aroma Group już dzisiaj daje zarówno jedno jak i drugie. A to dopiero początek bo jak sami mówią Prezes Janusz Bugański i Wiceprezes Mariusz Szafrański: „to dopiero początek, dajcie nam czas do końca Listopada”. Wiele narzędzi jeszcze zostanie opracowanych.